Catering szolgáltatás – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomača-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A projekt záró konferenciáján catering szolgáltatás biztosítása kitelepüléssel az alábbiak szerint:
• Tervezett helyszín és időpont: Pécs-Árpádtető (Mecsek Discovery Center) – 2022. december
13. (kedd)
09.30 – 14:00 09.30 – 10.00: a regisztráció ideje alatt a vendégek számára ital és kávé biztosítása;
~ 11.40-től ebéd biztosítása: 3 fogásos svédasztalos ebéd – leves, főétel, desszert; ITAL: kávé, mentes- és szénsavasvíz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő
Tervezett létszám: 50 fő;
Pontos létszám meghatározása az eseményt megelőzően max. 3 nappal lehetséges.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Ajánlatában kérjük, tüntesse fel étel és italcsomag kínálatát;
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő eljárásonként 1 db Ft-ban vagy EURO-ban kiállított számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. november 29. (kedd) Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével elkészített tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – küldje meg részünkre! Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 11. 24.
Egyedileg nyomtatott sötétítők beszerzése – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
A projekt tárgya Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pL: —140 m2 kiállítótér létrehozása, 2 db foglalkoztató tér berendezése – „Mecsek Discovery Center”).
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A „Mecsek Discovery Center” foglalkoztató tereinek berendezése kapcsán Ajánlatkérő az alábbi tételek beszerzését írja elő: Egyedi nyomtatással készített árnyékolók
• Befoglaló mérete: ~80cm széles és ~260 cm magas felületek
• Gyöngyzsinórral működtethető vászonroló, belülről egyedi grafikával nyomtatott felületek
• Teljes fényzárás nem szükésges! Szín: krém színben
• Mennyiség: 10 db
Grafika: színes képi és szöveges tartalmak.
Kérjük az ajánlati ár meghatározása során számoljon az előzetes helyszíni felmérés, valamint az elkészült árnyékolók szállításával és felszerelésével. Tekintve, hogy a fentiekben megadott méretek egyes nyílászárók esetén +/- ~15%-ban eltérhetnek.
Ajánlata elkészítéséhez csatoljuk a helyiség fotódokumentációját, valamint annak alaprajzát és a nyílászárók konszignációját Kérjük vegye figyelembe, hogy a kivitelezés során a méretek az előzetes konszignációtól eltérhetnek!
Szállítási határidő (TERVEZET): 2022. november 30.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy szerződéskötés esetén ha a teljesítéséhez kapcsolódóan alvállalkozói megbízásra kerül sor az alvállalkozói szerződések tartalmára, összegére és kifizetésére vonatkozó transzparenciát kell biztosítson.
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
A fentiekben felsorolt feladatok hiánytalan és kifogástalan elvégzésére adott ajánlati összegnek tartalmaznia kell a munka elvégzésével kapcsolatos valamennyi járulékos költséget, és figyelembe kell vennie a megrendelés/megvalósulás várható idejét.
Ajánlatkérő a beszerzés kapcsán 1 db számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
A kifizetés pénzneme az EURO.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. október 20.
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 10. 10.
Foglalkoztató tér bútorzat beszerzés – Ajánlattételi felhívás
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomača-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
A projekt tárgya Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pl.: ~140 m2 kiállítótér létrehozása, 2 db foglalkoztató tér berendezése – „Mecsek Discovery Center”).
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A „Mecsek Discovery Center” foglalkoztató tereinek berendezése kapcsán Ajánlatkérő az alábbi tételek beszerzését írja elő:
• 3-5 fős tanulói Trapéz asztal (A01 tétel) (mennyiség: 25 db)
• Oktatótermi rakásolható szék (S01 tétel) (mennyiség: 73 db)
• Oktatótermi babzsák puff (S03 tétel) (mennyiség: 10 db)
• Oktatótermi babzsákfotel (S02 tétel) (mennyiség: 6 db)
• Falifogasos tároló (T01 tétel) (mennyiség: 1 db)
• Falipolcos tároló, alatta, fiókos rekeszes tárolóval (T04 és T10 tétel) (mennyiség: 1-1 db)
• Falipolcos tároló (T05) (mennyiség: 1 db)
• Rekeszes táskatartós tároló, ülőkével (T02) (mennyiség: 1 db)
• Falipolcos tároló (T03) (mennyiség: 1 db)
• Fiókos rekeszes tároló (T08) (mennyiség: 1 db)
• Fiókos rekeszes tároló (T06) (mennyiség: 1 db)
• Falifogasos tároló, rekeszes ülőkével és falipolcokkal (T07) (mennyiség: 2 db)
• Ajtós alacsony tárolószekrény (T09) (mennyiség: 1 db)
• Álló fogas, stilizált fa forma (K06) (mennyiség: 2 db)
Szállítási határidő (TERVEZET): 2022. november 14.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy szerződéskötés esetén ha a teljesítéséhez kapcsolódóan alvállalkozói megbízásra kerül sor az alvállalkozói szerződések tartalmára, összegére és kifizetésére vonatkozó transzparenciát kell biztosítson.
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
A fentiekben felsorolt feladatok hiánytalan és kifogástalan elvégzésére adott ajánlati összegnek tartalmaznia kell a munka elvégzésével kapcsolatos valamennyi járulékos költséget, és figyelembe kell vennie a megrendelés/megvalósulás várható idejét.
Ajánlatkérő a beszerzés kapcsán 1 db számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
A kifizetés pénzneme az EURO.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. október 06. (csütörtök) Mód: e-mailben () címre Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 09. 27.
Szállás és Catering szolgáltatás – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
Horvát delegáció részére szállás és catering szolgáltatás biztosítása az alábbiak szerint:
SZÁLLÁS
• Tartózkodási idő: 2022. szeptember 15 – 16. (2 nap /I éjszaka)
• Csoport létszám: maximum 28 fő
• Szobakiosztás: ajánlatukat kérem egy ágyas, kétágyas illetve háromágyas szobákra készítsék el úgy, hogy az egységárak alapján a csoport összetétel függvényében határozhassuk meg a végleges szobaszámot. (A csoport összetétel várhatóan 2022. augusztus 29-ig tisztázódik).
• A szálláshoz valamennyi vendég számára reggeli is szükséges.
• Egyéb szolgáltatások: félpanzió (ÉTEL: svédasztalos vagy ültetett vacsora – leves, főétel, desszert) + ITAL: mentes- és szénsavas víz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő),
CATERING (1. ebéd)
• Tervezett helyszín és időpont: Ajánlattevő vendéglátó helyiségében, – 2022. szeptember 15. (csütörtök) -12.00-13:00
Tervezett létszám: 33 fő; (ÉTEL: 3 fogásos svédasztalos menü vagy ültetett ebéd – leves, főétel, desszert; ITAL: kávé, mentes- és szénsavasvíz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő)
További CATERING igény KITELEPÜLÉSSEL (2, ebéd):
• Tervezett helyszín és időpont: Pécs-Árpádtető – 2022. szeptember 16. (péntek) -13.00 – 14:00 Tervezett létszám: 33 fő; (ÉTEL: 3 fogásos svédasztalos ebéd – leves, főétel, desszert; ITAL: kávé, mentes- és szénsavasvíz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő)
Amennyiben kitelepülésre nem tud ajánlatot biztosítani kérem jelölje az ajánlatában.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Ajánlatát kérjük tételesen készítse el, hogy a szállás, valamint az egyes étel-ital csomagok elkülöníthetők legyenek;
• Ajánlatában kérjük, tüntesse fel étel és italcsomag kínálatát;
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő eljárásonként 1 db számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. augusztus 29. (hétfő)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével elkészített tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – küldje meg részünkre! Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 08. 22.
Szakfordítási szolgáltatás – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A projekt keretében megvalósuló, a Mecsek hegység élővilágát, geológiai és hidrológiai érdekességeit, kultúrtörténeti és ipartörténeti értékeit, valamint a kapcsolódó emberi tevékenységet (bányászat, erdőgazdálkodás, természetjárás) bemutató kiállítás szakmai anyagának idegennyelvű fordítása.
A kiállítás témavázlatát lásd a csatolt mellékletben.
Fordítás nyelve: magyarról horvátra Becsült karakterszám: ~ 200.000 karaketer A fordítandó anyagok átadása szakaszosan történik a kiállítási tartalmak összeállításával párhuzamosan. A lefordított dokumentumokat – karakterszámok függvényében – az átadást követően 2 héten belül kérjük visszaküldeni.
Végteljesítési határidő: 2022. 09. 15
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő 2 db részszámla és 1 db végszámla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki. Az elszámolási időszakok fordulónapja: 2022.07.31; 2022.08.31 és 2022.09.15.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. július 12. (kedd)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével elkészített tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – küldje meg részünkre! Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 07. 04.
Promóciós tárgyak beszerzése – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
Projekt arculati elemeivel ellátott ajándéktárgyak beszerzése, logózása:
1) Egyszerű vászon vagy pamut hátizsák egyedileg logózva (méret ~38*42 cm)
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
2) Poncsó szabású esőkabát gömb tokban, logózni a gömb tokot szükséges
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
3) A4-es méretű felírótábla fém csíptetővel egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
4) Fa írószerkészlet, 8 színes ceruzával és vonalzóval egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
5) Kerek mérőszalag, visszahúzó rendszerrel (pl.: 1,5 m-es kivitel) egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
6) Műanyag nagyító beépített fehér LED lámpával egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
7) Újrahasznosított karton borítású jegyzetfüzet 60 sima lappal és színes gumipánttal, golyóstollat (A5 méret) egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
8) Natúr grafitceruza a végén színes radírral egyedileg logózva
– feliratozás: 3 szín (Horvátország-Magyarország határon-átnyúló lógó); 2 szín (Interreg lógó); 3 színű projektlogó. Kérem ajánlatát készítse el kizárólag fekete-fehér logozás esetére is.
– mennyiség: 100 db
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• A termékek logózását megelőzően a grafikai terveket egyeztetni szükséges a megrendelővel,
• A grafikai tervek elkészítése során maradéktalanul meg kell felelni a HUHR Közös Titkárság által kiadott Project Communication Guidelines című dokumentumban foglalt arculati
követelményeknek (http://www.huhr-cbc.com/en/project-implementation-documents)
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő eljárásonként 1 db számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. július 08. (péntek)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével elkészített tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – küldje meg részünkre! Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. 06. 30.
Etnobotanikai témák kidolgozása – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
A projekt tárgya Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pl: ~140 m2 kiállítótér létrehozása – „Mecsek Discovery Center”).
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A „Mecsek Discovery Center” kiállítóterében az „Emberek a Mecsekben” című kiállítás etnobotanikai, ehető vadnövény, gyógy- és fűszernövény szöveges tartalmainak megírása, a növények gyűjtése, szárítása, preparálása, fotózása, videótartalmak előkészítése, étel elkészítése a felvételen stb. különösen az alábbiak szerint:
1. Fűszerpolc: A fali polcra 10 kis füszertartóba szárított mecseki erdei fűszernövény vagy ehető vadnövény – ezen növényekről fénykép, ha megoldható herbáriumi lap fotó is, 500 – 800 karakter terjedelemben leírás – előfordulása, miről ismerhető fel, gyógyhatása ha van, gasztronómiai jelentősége, jellemző konyhai felhasználása. Elsősorban helyi, jellegzetes érdekességek (pl. mogyorós hólyagfa, melynek a termése és virágja is fogyasztható).
A fényképek és a hozzájuk tartozó leírások az élményterminálban lesznek majd láthatók.
A fűszertartókat a Mecsekerdő biztosítja.
2. Konyhakredenc: A konyha kredencbe 5 nagyobb üvegbe szárított mecseki gyógynövény – ezen növényekről fénykép, ha megoldható herbáriumi lap fotó is, 500 – 800 karakter terjedelemben leírás – előfordulása, miről ismerhető fel, gyógyhatása, ha vannak helyi – csak itt előforduló fajok, akkor azok bemutatása.
A fényképek és a hozzájuk tartozó leírások az élményterminálban lesznek majd láthatók.
A fííszertartókat a Mecsekerdő biztosítja.
3. Növényfelismerő illat alapján: A fali polcról 5-6 vászonzsákba szárított növény, melyeket illatuk alapján kell majd beazonosítani a látogatónak – olyan növények lennének jók, amelyekből készítenek illóolajat is, valamint hozzájuk szöveges tartalom készítés -1300 karakter mennyiségben (fajonként 100-250 karakter).
4. Elményterminál tartalmak készítése: Az élményterminál egy 42” képátmérőjű (107 cm) érintőképernyő – erre kell majd optimálisan megtervezni a szövegek hosszúságát. Az élményterminál kapcsán konkrét forgatókönyvet a későbbiekben tudunk biztosítani.
Az élményterminál menü pontjai:
1. Etnobotanika – mi is az etnobotanika, rövid leírás róla (~ 3000 karakter), a témához kapcsolódó 6-8 kép
2. Az 1. és 2. pontban kért növények bemutatása – 3000 karakter / Gyógy- és fűszernövények a Mecsekben cím alatt – 15 db ehető erdei vad- ill. gyógynövény bemutatása és felhasználási lehetőségei – ezekhez képek és rövid jellemzés (fajonként 200-300 karakter)
3. Receptek és elkészítésük (max. 6 étel kerül elkészítésre és felvételre, pL: egy leves, egy főétel, egy vadnövényes vagy vadgyümölcsös ital és egy desszert). Az ételek elkészítése, valamint az alapanyag biztosítása Ajánlattevő feladata. További feladat az iránymutatás a forgatási napok számára valamint a főzéshez szükséges konyhaeszközökre. A forgatási helyszínt a Mecsekerdő Zrt. biztosítja. Az időpontokat a forgatásról a kivitelezővel egyeztetni szükséges. Recept leírások – 5000 karakter
4. A „Mecseki gyógyitóka” – története, benne található gyógynövények (már amennyi nem titkos a szabadalomból), fényképpel és rövid jellemzéssel, hasonlóan, mint a gyógynövények és az ehető vadnövények -1500 karakter
5. Készítsd el a saját gyógyelixíredet! játékhoz az eddigiek mellett 6-8 beszédes nevű gyógynövény vagy olyan, ami segíti pl. a turistákat – pl. útifű, fekete nadálytő, árnika – ezekről képek és gyógyhatásúk rövid leírása (500 – 3000 karakter)
HATÁRIDŐ: szöveges tartalmak és fotók átadása legkésőbb 2022. június 19; növények átadása legkésőbb 2022. október 15.
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő 1 db végszámla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2022. március 25.
Mód: e-mailben () címre, postai úton vagy személyesen leadni a Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.) recepcióján.
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat – a Társaság belső szabályzatai alapján – nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2022. március 10.
Szállás és Catering szolgáltatás – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
Horvát delegáció részére szállás és catering szolgáltatás biztosítása az alábbiak szerint:
SZÁLLÁS
• Tartózkodási idő: 2021. augusztus 26 – 27. (2 nap /I éjszaka)
• Csoport létszám: 26 fő
• Szobakiosztás: 6 db egy ágyas és 10 db kétágyas szoba reggelivel
• Szolgáltatás: félpanzió (ÉTEL: 3 fogásos svédasztalos vacsorával – levesek, meleg ételek, desszert) + ITAL: welcome drink; mentes- és szénsavas víz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő)
CATERING
• Tervezett helyszín és időpont: Ajánlattevő vendéglátó helyiségében, – 2021. augusztus 27. (péntek) 12.00-13:00
Tervezett létszám: 33 fő; (ÉTEL: 3 fogásos svédasztalos vacsorával – levesek, meleg ételek, desszert; ITAL: kávé, mentes- és szénsavasvíz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő)
További CATERING igény KITELEPÜLÉSSEL:
• Tervezett helyszín és időpont: Pécs-Árpádtető, Mókus Suli Erdei Iskola – 2021. augusztus 26. (csütörtök) 13.45-14:30
Tervezett létszám: 33 fő; (ETEL: 3 fogásos svédasztalos ebéd – levesek, meleg ételek, desszert; ITAL: kávé, mentes- és szénsavasvíz, egyéb üdítők (min. 3 fajta rostos üdítő; min. 2 különböző szénsavas üdítő)
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Ajánlatát kérjük tételesen készítse el, hogy a szállás, valamint az egyes étel-ital csomagok elkülöníthetők legyenek;
• Ajánlatában kérjük, tüntesse fel étel és italcsomag kínálatát;
• Ajánlatkérő fenntartja a jogot a catering szolgáltatások részleges igénybevételére (pl.: catering csomag ital nélkül).
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő eljárásonként 1 db számla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 10 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2021. június 29. (kedd)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével elkészített tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – küldje meg részünkre! Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2021. 06.21.
Time-laps video készítése – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Sári Sándor, pályázatkezelési munkatárs (e-mail: vagy +36-72/508-262)
A Mecsekerdö Zrt. a Mecsextrém Park területén, Mecsek Discovery Center néven kiállítótér kivitelezését végzi 2021.05.10 és 2022.04.15 között. Az építkezésről time-laps felvételt kívánunk készíteni az elérhető legjobb minőségben.
Ennek vonatkozásában várjuk ajánlatukat az alábbiak szerint:
1. bontási és építési tevékenység rögzítéséhez 1 ponton kültéri kamera installálása, beüzemelése, bérlése és üzemeltetési feladatinak ellátása. 2021.05.11-2022.03.15-ig
2. Beltéren a kiállítótér kialakításának rögzítése 2022.03.16-2022.06.15-ig, kamera installálása, beüzemelése, bérlése és üzemeltetési feladatinak ellátása.
Kérem, hogy az ajánlatban tüntessenek fel minden járulékos költséget, (kiszállás stb.) Megpróbáljuk biztosítani a kamera felszerelhetőségét és a vezeték nélküli internetkapcsolatot. Ennek ellenére kérem jelezzék annak eszközigényét és költségét is, ha a kamera csak 4g hálózaton keresztül tud internethez
kapcsolódni.
Ajánlatukat várjuk e-mailben / postai úton / személyesen az alábbi, a névjegyben jelzett címekre.
Pécs, 2021.05.04
FAKSZ szolgáltatás – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
Akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása 2 db eljárás teljeskörű lebonyolítása. A közbeszerzési szaktanácsadó feladata a Mecsekerdö Zrt. (a továbbiakban: Társaság) közbeszerzési eljárásának előkészítése és lebonyolítása az EAGLE projekt vonatkozásában, valamennyi rész dokumentálása, a kapcsolódó szerződéskötés előkészítése, továbbá közbeszerzési szempontból az eljárás megfelelősségéért való teljes körű felelősségvállalás.
A projekt futamideje: 2020.11.02 – 2022.10.30.
Projektben szereplő közbeszerzési értékhatárt meghaladó beszerzés tárgya: 1.) Építési beruházás: Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pl.: -140 m2 kiállítótér létrehozása – „Mecsek Discovery Center”).
A beruházás becsült értéke: 493 908 EUR, Ajánlati részek tervezett száma: legfeljebb 5 db, Eljárásrend: nemzeti eljárásrend, nemzeti értékhatárt elérő értékű közbeszerzés, Eljárási fajta: nyílt eljárás (tervezett).
2 .) Szolgáltatás beszerzése: a „Mecsek Discovery Center” „Emberek a Mecsekben” című kiállítás installációjának tervezése, megvalósítása. A tématerületek bemutatásához szükséges IT eszközök (hardver + egyedi szoftverfejlesztés) beszerzése, mechanikus modellek terveztetése és gyártása, grafikai és fordítási szolgáltatások igénybevétele, stock fotók vásárlása, gyengeáramú hálózatépítés, mobil applikáció fejlesztés stb.
A szolgáltatás becsült értéke: 264 223 EUR, Ajánlati részek tervezett száma: legfeljebb 2 db, Eljárásrend: Uniós eljárásrend, nemzeti értékhatárt meghaladó értékű közbeszerzés, Eljárási fajta: nyílt eljárás (tervezett).
HATÁRIDŐK:
- Építési beruházás beszerzése esetén az eljárás megindítása legkésőbb 2020.10.30-ig
- Szolgáltatás beszerzése esetén az eljárás megindítása legkésőbb 2020.12.31-ig
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• A megbízás kiterjed az eljárások teljes körű szakmai előkészítésére, bonyolítására, dokumentáció összeállítására, szakmai felülvizsgálata, a szükséges javítások, szerződésmódosítások előkészítésére, elvégzésére, hirdetmények közzétételére;
• A hirdetmény díjak jelen beszerzésnek nem képezik részét, azt a Társaság külön rendezi;
• Az ajánlati ár fix ár, a szerződés időtartama alatt nem módosítható;
A közbeszerzési tanácsadótól elvárt feladatok, és a tanácsadó felelőssége:
• a Kbt. rendelkezéseinek érvényesüléséért való teljes felelősség az eljárások lebonyolítása során, valamint az eljárások felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói munkáinak megfelelő szakértelemmel és gondossággal történő elvégzése;
• közbeszerzési eljárásban részt vevők összeférhetetlenségi nyilatkozatainak elkészítése;
• az ajánlattételi felhívás és dokumentáció elkészítése;
• az ajánlattevők részére kiegészítő tájékoztatás biztosítása szükség esetén;
• helyszíni szemléken való részvétel, és a szemle jegyzőkönyvének elkészítése, az érintetteknek való kiküldése;
• az ajánlatok bontásában való részvétel és jegyzőkönyv készítése;
• a Bíráló Bizottság munkájában való részvétel;
• a bizottsági jegyzőkönyvek és a bírálati lapok elkészítése;
• az ajánlatok esetleges hiányosságainak megállapítása;
• a hiánypótlási felhívások elkészítése, kiküldése az ajánlattevőknek;
• az összegezések elkészítése;
• a Kbt. szerinti közlések, jegyzőkönyvek ajánlattevőknek való megküldése;
• a közbeszerzési szakvélemény elkészítése, vállalkozási, beszállítói szerződések előkészítése;
• a Bíráló Bizottság és a Döntéshozó eljárással kapcsolatos határozatok tervezeteinek elkészítése;
• szükség esetén az eljárással kapcsolatos, a Közreműködő Szervezet (INTERREG V-A HU-HR Co-operation Programme – Joint Secretary) által tett ellenőrzéseken való személyes jelenlét és a Társaság képviselete;
• az eljárással kapcsolatos jogorvoslat esetén a Társaság képviselete a Közbeszerzési Döntőbizottság előtt;
• bíróság előtti jogorvoslati eljárás esetén a Társaság részére jogi képviselet biztosítása – szükség esetén ügyvéd saját költségre történő bevonásával;
• a közbeszerzési eljárások külön iktatószámmal való ellátása és az eljárások során keletkezett dokumentumok megfelelő kezelése;
• a közbeszerzés támogató általi utóellenőrzéséhez szükséges anyagok elektronikus úton történő biztosítása, adatszolgáltatása;
• a vállalkozási szerződés esetleges módosításában való közreműködés;
• a közbeszerzési szaktanácsadóként ellátott feladatokért teljes körű felelősségvállalás. A hatályos jogszabályok megsértése miatti bírságok a közbeszerzési tanácsadót terhelik, továbbá az eljárások nem megfelelő előkészítése, illetve lebonyolításának indokolatlan elhúzódása révén okozott kárt ugyancsak köteles a közbeszerzési szaktanácsadó megtéríteni az Társaság részére. A kártérítés mértékénél a Ptk. rendelkezései irányadóak;
• a közbeszerzési szaktanácsadó a Társasággal – elsősorban a Társaság közbeszerzési koordinátorával, másodsorban a beszerzés tárgya szerinti szakmai felelőssel – folyamatos kapcsolattartási lehetőséget köteles biztosítani telefonon, e-mailben és faxon;
• a közbeszerzések dokumentálásához a Társaság munkatársat nem biztosít, a szakszerű dokumentálással kapcsolatos feladatok megoldása a közbeszerzési szaktanácsadó feladata.
• a közbeszerzési szaktanácsadó kötelessége az adott beszerzés projektfelelősének és a Társaság közbeszerzési koordinátorának bevonásával a közbeszerzés tárgyának, szakmai (műszaki) specifikációjának, műszáki tartalmának, a szükséges egybeszámítási kötelezettségek megállapítása és a szükséges eljárásrend kiválasztása, az ajánlattevő alkalmassági kritériumainak véglegesítése, az ajánlatok bírálati szempontjainak és az alkalmazandó bírálati módszertan kiválasztása, kidolgozása;
• az ajánlattételi felhívásokat és közbeszerzési dokumentációkat véglegesítés előtt a közbeszerzési szaktanácsadó köteles megküldeni a Társaság közbeszerzési koordinátorának és az adott beszerzés projektfelelősének egyeztetésre;
• a Közbeszerzési Hatósággal való kapcsolattartás;
• a közbeszerzési szaktanácsadó részt vesz a bontási ülésen, a döntés-előkészítésben, az eredményhirdetésen, és a szerződéskötésen, illetve a szerződések előkészítésében, valamint az egyes eljárási cselekmények dokumentálásában;
• a közbeszerzési szaktanácsadó köteles az Társaság közbeszerzési és egyéb szabályzatainak, érintett projektek eljárásrendjének megfelelően eljárni. Amennyiben az iratminták a közbeszerzési szaktanácsadó véleménye szerint nem felelnek meg a jogszabályi előírásoknak, a tanácsadó köteles azt az ajánlatkérőnek írásban jelezni;
• a közbeszerzési szaktanácsadó a közbeszerzési eljárás lefolytatása során keletkező dokumentumokat folyamatosan, de legkésőbb a nyertes ajánlattevővel történő szerződéskötést követő 5 munkanapon belül köteles átadni a Társaság részére, ugyanis a Társaság csak ebben az esetben tudja a vállalkozási díj kifizetéséhez szükséges teljesítésigazolást kiállítani;
• a közbeszerzési szaktanácsadó feladatai a nyertes ajánlattevővel történő szerződéskötéssel nem érnek véget, a szerződés teljesítéséről szóló hirdetmény feladásával zárulnak;
• a teljesítésről szóló hirdetmény feladásáig a közbeszerzési tanácsadó köteles a közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó teendőket ellátni;
• a közbeszerzési szaktanácsadó által lefolytatott közbeszerzési eljárással kapcsolatos jogvita esetén a közbeszerzési tanácsadó köteles szakmai segítséget nyújtani a Társaság részére;
• szükség esetén részt kell vennie a békéltetési eljárásban, a Közbeszerzési Döntőbizottság által tartott tárgyaláson, illetve a bírósági tárgyaláson. A közbeszerzési szaktanácsadó ezen feladatainak időben köteles eleget tenni mindaddig, amíg a vonatkozó jogszabályok az adott eljárással kapcsolatosan jogvita kezdeményezésére lehetőséget adnak.
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő eljárásonként 1-1 db benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki. A teljesítés és a kifizetés kapcsán Ajánlatkérő az alábbi ütemezést biztosítja.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2020. szeptember 07. 12.00 óra (hétfő)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2020. augusztus 31.
Forgatókönyv írás és kurátori szolgáltatás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
A projekt tárgya Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pL: ~140 m2 kiállítótér létrehozása – „Mecsek Discovery Center”).
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A „Mecsek Discovery Center” kiállítóterének és állandó kiállítási elemeinek meghatározása, a kiállítási forgatókönyv összeállítsa és a kurátori feladatok ellátása. A feladatok különösen az alábbiakra terjednek ki:
I.) Kiállítási forgatókönyv összeállítása: mely tartalmazza a kiállítás teljes anyagát, és megjelenítési módját, a megvalósítás tervezetét; és magában foglalja a tevékenységek/szakfeladatok ütemezését, határidőit is. A forgatókönyv összeállításánál felhasználja és figyelembe veszi a projektben vállalt tématervet („Emberek a Mecsekben”), valamint az előzetes tervekben szereplő IT eszközöket. A forgatókönyvben ki kell térni
• a tárgylistára (megnevezés, anyag, keltezés stb.); a kölcsönzendő tárgyakra (jogtulajdonosok listájára, felhasználói díjakra);
• a feliratokra (tárgy-, vitrin-, tabló-, teremfelirat, esetleg virtuális kiegészítés);
• a szöveges tartalmakra/tabló feliratokra (címfeliratok, tárgy feliratok, magyarázó szövegek stb.);
• a segédanyagokra (pl. térkép, vázlat, grafikon, másolat, makett, grafika, fénykép, videó, hanganyag, multimédia, szemléltető anyag (pl. növény), játék, feladat, stb.);
• az installációs igényekre (pl. vitrin, tabló, paraván, PC, képernyő, asztal, szék, stb.);
• további feladat a belsőépítészeti koncepcióterveket figyelembe véve a kivitelezési elképzelések (csoportosítás szempontok, elrendezés elvek) harmonizálása.
II.) Kurátori feladatok ellátása: A forgatókönyv összeállítását követően feladata a speciális szakterületekre vonatkozó szakértők kiválasztásában, valamint a kiállítás közbeszerzési, ajánlatkérői specifikációjában való közreműködés, a speciális témakörök szakértőivel való egyeztetetés. További feladata a digitális eszközökön megjelenő tartalmak megírása, az erdészet szövegek szerkesztése és kiállítási szempontú lektorálása, egyeztetés és együttműködés a projektbe bevont IT szakemberekkel, közreműködés az installációt tervező és kivitelező céggel (grafikusok, világítástechnika stb.), a kiállítás rendezése – muzeológiai szempontú irányítása.
A kurátor vállalja a végleges kiállítási tartalom bemutatását legkésőbb 2022. május 31-ig, továbbá a projekt zárásig (2022.10.30-ig) a kiállítás szakmai felügyeletének ellátását.
HATÁRIDŐK:
1) Forgatókönyv összeállítása tablófeliratok nélkül 2020.10.15-ig
2) Tabló feliratok megírása, végleges szöveges tartalmak átadása 2021.04.05-ig
Kurátori feladatok ellátása Ezen tevékenység megkezdése és a szerződés hatálya a projekt hivatalos kezdésével egy időben történik, azaz 2020.11.02-től 2022.05.31-ig.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Az árajánlat elkészítését az előzetes engedélyes tervdokumentáció, valamint a belsőépítészeti koncepció tervet figyelembe véve készítsék el. Lásd csatolt alaprajz;
• Vegye figyelembe a pályázathoz mellékelt kiállítási tématervet és IT ajánlatot, lásd csatolt árajánlat kivonat és tématerv.
• Továbbá kérem vegye figyelembe, hogy a kiállítási tartalom bemutatásánál három nyelvű mutáció szükséges felületeket kell kialakítani (angol, horvát, magyar). A tartalom bővítése érdekében telefonos applikáció fejlesztés is a projekt részét képezi.
• Kérjük az ajánlat mellé csatolja szakmai önéletrajzát, referenciáit.
Ajánlatkérő a Forgatókönyv kapcsán 1 db részszámla és 1 db végszámla, míg a kurátori feladatok ellátásánál 2 db részszámla és 1 db végszámla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki. A teljesítés és a kifizetés kapcsán Ajánlatkérő az alábbi ütemezést biztosítja:
• Forgatókönyv estén: kifizetés két részletben (2020. évben a megbízási díj max. 60%-ig; 2021. évben a megbízási díj max. 40%-ig)
• Kurátori feladatok estén: kifizetés max. három részletben (2021. évben a megbízási díj max. 40%-ig; 2022. évben a megbízási díj max. 30-30 %-ig).
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2020. augusztus 31.12.00 óra (hétfő)
Mód: e-mailben () címre
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2020. augusztus 24.
Kiviteli tervek elkészítése – Ajánlattételi felhívás
Ajánlat kérő: Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.); Kapcsolattartó: Kiss Milán, pályázatkezelési csoportvezető (e-mail: vagy +36-72/508-267)
ELŐZMÉNYEK
Ajánlatkérő sikeresen vett részt és támogatást nyert a 2014-2020 Interreg V-A Magyarország- Horvátország Együttműködési Programban. Az elnyert pályázat azonosító száma: HUHR/1901/2.1.2/0109, címe: „Enhancing the Accommodation Genereating Local Environment Pitomaca-Pécs”; azonosító „EAGLE”.
A projekt tárgya Pécs-Árpádtetőn található (hrsz 44027) jelenleg kizárólag erdei iskolai oktatási funkciót ellátó épületek bontása, átépítése és új funkciókkal való megtöltése (pL: 140 m2 kiállítótér létrehozása – „Mecsek Discovery Center”). Az építési területen kettő – a hatvanas években létesített – épület található, melyek szerkezeti állapota nem megfelelő s bontásra szorul. Az új épület hasznos alapterülete 488 m2. (További részletek az engedélyezési tervdokumentációban találhatók).
AZ AJÁNLATKÉRÉS TÁRGYA ÉS ÜTEMEZÉSE
A „Mecsek Discovery Center” megvalósításához kapcsolódó, a hatályos építésügyi szabályozásnak megfelelő kiviteli tervek elkészítése, mely tartalmazza a kivitelezéshez szükséges összes részletet, azaz a megvalósítás fázisait illetve az építési munkálatok elvégzésére vonatkozó előírásokat egyaránt.
- Építész kiviteli dokumentáció elkészítése 2020.09.22-ig
- Tartószerkezeti dokumentáció elkészítése 2020.09.22-ig
III. Épületgépészeti dokumentáció elkészítése 2020.09.22-ig
- Épületvillamos dokumentáció elkészítése 2020.09.22-ig
- Belsőépítészeti tervek elkészítése:
1. ütem: bútorozási koncepció terv, villamos és gépészeti kiállások, stb. 2020.08.14.-ig
2. ütem: Bútortervek, falszínek, felületek 2020.10.30.-ig
Az eljárás keretében az Ajánlattevőnek lehetősége van részajánlat megtételére is. Generáltervezés esetén kérjük ajánlatát tételesen bontsa meg tervtípusok szerint.
Árajánlatuk megtételénél kérjük, legyenek tekintettel a következőkre:
• Az árajánlat elkészítését az előzetes engedélyes tervdokumentációt figyelembe véve készítsék el.
• A kiviteli tervek elkészítését az építési engedélyben foglaltak maradéktalan betartásával kell elvégezni.
A fentiekben is meghivatkozott dokumentumok az ajánlatadás pontosításához az alábbi linken
tölthetők le: http://mecsekerdo.hu/ ftp/Mecsek Discovery Center Engedélyes tervek.zip
Letölthető dokumentum lista: Állagvizsgálati Tartószerkezeti Szakvélemény, bontástechnológiai műszaki leírás, határozat – építési engedély, helyszín és alaprajzok, látványtervek, épületenergetikai számítás, épületgépészeti műszaki leírás, épületvillamossági műszaki leírás, műszaki leírás, talaj vizsgálati jelentés, tartószerkezeti műszaki leírás, tűzvédelmi műszaki leírás.
PÉNZÜGYI ÜTEMEZÉS
Ajánlatkérő 1 db végszámla benyújtására ad lehetőséget, melyet az igazolt teljesítést követően 15 napon belül fizet ki.
ÁRAJÁNLATOK ELBÍRÁLÁSA
Tájékoztatom, hogy az ajánlatok értékelését Ajánlatkérő tételesen ellenőrzi melyeknél a nettó ajánlati ár 100 % súllyal bír, így az ajánlatok közül a legkedvezőbb ár-érték arányú kerül kiválasztásra. Ennek értelmében Ajánlatkérő fenntartja a jogot részajánlat elfogadására, esetlegesen tervtípusonkénti szerződéskötésre.
ÁRAJÁNLATOK BEÉRKEZÉSÉNEK ADATAI
Határidő: 2020. július 08. 10.00 óra (szerda)
Mód: e-mailben () címre, vagy zárt borítékban személyesen leadni a Mecsekerdő Zrt. (7623 Pécs, Rét u. 8.) recepcióján.
Kérjük, hogy a fenti paraméterek figyelembevételével valamint a csatolt árajánlatkérő sablon segítségével tételes árajánlatukat – az Áfa tartalom megjelölésével – részünkre megküldeni! (A sablon mellé kiegészítés szükség esetén csatolható). Az ajánlaton tüntesse fel az ajánlatot adó vállalkozás pontos nevét, elérhetőségét és a kijelölt kapcsolattartó nevét, továbbá azt aláírásával cégszerűen hitelesítse. A határidőn túl beérkezett ajánlatokat – a Társaság belső szabályzatai alapján – nem áll módunkban elfogadni.
Pécs, 2020. július 01.